31. května 2015

Dokonalé splynutí protikladů


 Tento výrobek vznikl v rámci meziklubového klání MaŘeNa na téma "Splynutí". 
Soutěžím za klub MaŘeNA - KOVářova kobyla.

Síla jin a síla jang jsou dvě spojené části jednoho celku.
Z etymologického hlediska znamenají znaky jin a jang temnotu a světlo. (Wikipedie)

Nikdy nemohou být jeden bez druhého.
Tepaný měděný základ, patinovaný, leštěný.
Doplněný polymerem.
Obroučka je proplétaná z měděného drátku se stuhami odpovídajících barev.
Výraznější přívěsek je zavěšen přibližně ve výšce solaru plexus, 
na přírodní kožené šňůrce s uzlíkem. 
Závěs je možné po domluvě upravit
(délka, zapínání, barva řemínku, nahradit řetízkem a pod.)
Průměr přívěsku je 55 mm
 Láká mne možnost modelování fima.
Nepotřebuje vysoké teploty jako při odlívání kovů, 
výpalu keramiky
či tavení skla.
Mohu přidávat i ubírat na rozdíl od práce se dřevem,
atd.
Dvourozměrný svět kresby a malby pro mne nikdy moc nebyl.
Miluji modelování.
Ale s plastem (polymerem) stále pocitově bojuju.
Modelování je můj směr,
ale v médiu neustále tápu.
Chtěla jsem se inspirovat na Turnovských staročeských trzích,
ale nic nového, přínosného, jsem neobjevila.
Pěkná práce se dřevem, nové glazury na keramice, kamenina, rouno,
vše zajímavé, 
ale já stále tápu.......




 Dá se meditací najít správný materiál? :o)
Na Fleru zde

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠