6. ledna 2014

První novinka roku 2014
(to číslo je, oproti třináctce, krásný)


Mám ráda korálky, jejich barvy, tvary
a je to jedna z mála mých ryze ženských úchylek.
Ale stále jsem nenacházela důstojné místo pro jejich využití.
Stačí tvarově jednoduchý přívěsek a díky korálkům získá na ženskosti.


 Stále jsem váhala jaký je můj styl.
Pak jsem potkala stránky paní Michal Negrin, která říká, že combinuje věci, které má ráda. 
Podle mne se toho evidentně vůbec nebojí a vychází jí to úžasně.
Tak jsem se toho trochu chytla a už se taky nebojím ;o)
Snad se to líbí nejen mně.




Ptáček Fuchsia na Fleru k mání

A propos. Spojila jsem své dva profily na Fleru
(jde to pomalu, nebaví mne to a taky dávám čas zákazníkům, aby si zvykli)

Starší věci zatím ještě zde 

Nové v AtelierSharka


Kouzelný Nový rok 2014 Vám všem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠