5. prosince 2012

Včera mne UMcentrum (prodejní server)
upozornilo,
že se před Vánoci prodává líp,
je-li z čeho vybírat.

Když jsem minulý týden myslela, že se překonám,
skolila mne chřipka.
Protože nic se nemá přehánět.

Tuto sobotu 8.12. od 13 trh 
v Rokytnici nad Jizerou.

Zároveň od 13 h 
osmnáctiny neteře.

V úterý odvoz, pokud možno, 
co největšího množství lahviček Petře

A zároveň, během toho všeho průběžně
dělat slíbené balóny
zabalit slíbené dary pro WIZO
balit balíky
doplňovat poličky na Fleru
......a v UMcentru

- kde je můj výběr fakt žalostný
ale pokud mi půjčíte několik párů rukou
ráda to napravím.

Pár kousků, které mi tu proběhly
některé ještě, dočasně jsou...



***




***





***





***



***



***




Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠