Jemná melodie doprovází dnešní medailonek maminky a dcery, sklářky Dáši a šperkařky Šárky. Na Fleru společně tvoří nepřehlédnutelnou autorskou dvojici a jejich hlavními znaky jsou sklo a drát. Nechte se příjemně unášet spolu s námi...

Dáša: "Se sklem jsem začala pracovat v patnácti letech. Fascinuje mě plamen. A to, že sklo můžu tvarovat podle své vlastní fantazie. Nikdo mi neříká, jak to má vypadat..."

"Je to celoživotní láska."

"S dcerou se nehádáme, spíš dohadujeme, aby to pak bylo vypilovaný."

"Já udělám základ skla a Šárka ho pak dotvoří."

"Jsem to ukousla. To se stane."

Šárka: "Moje hlavní práce jsou repliky podle vykopávek. Kromě toho tvořím autorské šperky, které doplňuji i jinými materiály."

"S maminkou vyrábíme také lampy..."

"Těší mě to, chci to dělat a byla bych ráda, kdybych to mohla dělat pořád."

"Takhle jsem to vymyslela, co na to říkáš?"
"Perfektní."
"Tak můžeme letět... :-)"