17. listopadu 2012

Díky videu se roztrhl pytel s objednávkama.
Zároveň pomáhám Honzovi s jeho výrobou.
A do čtvrtka musím připravit dost lahviček do parfumky pro Rafaellu.

Co vložím, hned se prodá, že to tu už ani nebude moc aktuální.
Každopádně vzniklo několik novinek.

Lahvička Magistra Kellyho
(prodána)






 Náramky
moc mne baví dutinky, jak už jsem psala
a tak je taky musím občas zpracovat

Brzy sem napíšu vyfotím, jak funguje ten můj, testovací.
Abyste viděli, že to nejsou nějaký bačkory, co po týdnu nebudou ke koukání.

Jen ty zelený barvičky mi nejdou moc fotit.
Zkoušela jsem různá nastavení foťáku, fotit venku i uvnitř, 
ale tohle prostě není ta pěkná, trávově zelená, jako veskutečnosti.















Náramky jsou na ruce moc příjemný.
Najdete je třeba tady

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠