26. ledna 2012

Díky

Přiletělo mi, 
levandulí vonící,
srdíčko:





Marianko, mockrát děkuji.
Rozhodně mne to motivuje, dělat alespoň to, co dělám.

A předávám dál, ať udělá radost i dalším.

Několik nezbytných pravidel:

Zanech odkaz na svém blogu, kdo Ti ocenění udělil ... 
Vyber 5 blogů, které chceš ocenit (tyto blogy nesmí mít víc jak 200 členů - čtenářů)
Tvým nominovaným blogům zanech zprávu,aby věděli, že je chceš  ocenit.
Potom vyvěs ocenění na svém blogu ...

A tak se probírám svými oblíbenými blogy. 
Někde spíš čtu, jinde prohlížím obrázky.......

Ti, pro mne nej:

Vzpomínky ze zahraničí oživuji zde

Uklidňující bílé ticho na mne dýchá zde
(ač jsou čtenáři již na hranici)

Úžasné fotky jedné přes dva kopečky
Květy vonící i stříbrné

Šikovné ruce, neotřelé nápady a hlavně moc milý človíček


Všechny tímto moc zdravím a  doufám,
že u nich i nadále budu nacházet inspiraci a pohodu, 
jež mne provází při toulkách v jejich světech.
Díky ♥


1 komentář:

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠