24. srpna 2011

Tak a je to

Něco novinek z tvůrčího života.
V pondělí jsme se navrátili z posledního trhu. Juchů, to mne vždy potěší.
Teda na jaře se na první trh samozřejmě těším :o)
Trh byl úspěšný........na tolik, že jsem měla málo olejových lamp, všechny se prodaly.
Potkala jsem několik starých známých (třeba manžela Jíti),
nebo poprvé jsem se naživo potkala s Věnkou. Je moc fajn.

Tak, konečně mám čas na výstavu.

Ještě musím do víkendu udělat pár balonů pro Laďku, která jede na balonářskou skci na Slapy.
Teď sundat ze šňůry vyprané kostýmy a pěkně je na zimu uložit do truhly.
A pak už hurá na dílnu.
(Mám ještě nějaké restíky v zakázkách, ale já vždy varuju, že je to se mnou na dlouho).

Kompletek na sax o minulém víkendu dodělaný a odevzdaný


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠