14. července 2011

Moje první, aneb život na vsi

 Moje první levandulová palička. 
Není dokonalá a trochu jsem s ní bojovala. 
Dvacátá už bude perfektní, ale tolik levandule se mi neurodilo.
Ale časem paličky vypiluju. 
Každopádně z ní mám radost.
Na mé nové/staré kredenci se krásně vyjímá.
V kredenci se ale neusídlí skleničky, ale mé šperky k prodeji 
(o nemž jsem se zmiňovala v minulém příspěvku)


Pozůstatek z jedné kytice za vysvědčení. 
Mít v rodině učitelku a zároveň se jmenovat Šárka má své výhody i nevýhody. 
Sic dostávám k svátku kytice z druhé ruky, ale zato jich bývá povícero :o)

 Poslední dobou míváme pravidelnou návštěvu.
Stříhá ušima a zdrhá před naším psem.

Letos jsme měli velkou úrodu pololesních jahůdek a ještě ozobáváme maliny.
Kolikrát jsme měli muffiny už ani nepočítám.


 Od května mám nové holky (Vlašky).
 Rostou jako z vody. Trochu se pošťuchují se staršími.
A nesou krásná smetanová vajíčka.



A prostě je tu krásně a máme se dobře ♥☼

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠