7. března 2011

Vinuté perle a jak dál.....?


Má kamarádka Monika je moc šikovná. Již jsem Vám nějakou její práci ukazovala.
Když má chvilku, vyrábí pro mne krásné korálky.
Bohužel, těch chvilek moc nemá. Propadla rybaření. A to je časově velmi náročný koníček.
Rybářským potřebám se věnuje na plný úvazek,
takže její skleněné skvosty jsou pro mne velmi vzácné.


Jak je vidět, miluje syté jasné barvy.


Dlouho jsem přemýšlela, co s nimi provedu.
Výrazné barvy, velká návleková díra, díky níž jsou tyto velké korálky překvapivě lehké.
A co dál?


Hvězdičky, nebo kytičky.
Jo.


Trochu připomínají smaltované hvězdy důstojníků s barevnými stuhami.


Ale odradit se nenechám.
Kytičky mne pohltily a já vymýšlím, jak je vyrábět hezčí a jemnější.


Jejich výroba není náročná, jen vyžaduje pečlivost a opatrnost.
Drát je někdy nevyzpytatelný.




Nakonec se zrodili i dva motýlci.
Jednoho si na krku odnesla malá slečna z masopůstního veselí na Sychrově.


Uvidím, jak dlouho budu odolávat květinkovému mámení a znovu mi začne rozkvétat atelier.
Jistě chytnou za srdce i nejednu z Vás.
Zde si můžete vybrat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠