13. října 2010

Novinky na podzim/zima 2010/11 - News fall/winter


Po dlouhé době jsem se podívala na trendy na nadcházející sezonu.
Povinně jsme je sledovali na škole. Pak jsme měli přednášky o trendech v zaměstnání.
Od té doby, co pracuji doma a na svém a to převážně na vikinských a slovanských replikách,
jsem se spíš zajímala o trendy kolem roku 1.000.


Návrháři se činí a předkládají nám spoustu novinek i starého dobrého retra.
Každý si najde to své. Co ze světových mol zaujalo mne, Vám ukážu někdy příště.

Černá, zemitě hnědá a šampaň stužka.
Šnek tepaný v mědi. Patinovaný a leštěný.

V Atelieru vzniklo pár novinek, převážně inspirovaných trendovou barevností.
Časem, aspoň to mám v plánu, neb mě to baví, Vám představím další kousky.

Niní můžeme na modelkách obdivovat
kombinace perleťových krémových tónů se zemitými hnědými.
Oprášíme staré dobré kabáty v barvě velbloudí srsti.


Rostliné motivy jsou stará dobrá klasika.
Dnes se vlastně říká RETRO ;o)

Zrzavá (či velbloudí?) a šampaň stužka, přírodní kožený řemínek.
Květ tepaný v mědi. Patinovaný, leštěný.

A klasickou černou doplňují antracitové odstíny.


Secesní ornament z železného drátu s rozklepanými konci.
Mačkané korále fy. Jablonex (Precioza) s kouřovým povrchem.
Částečně transparentní a částečně stříbřité.
Černá, bílá a šedivá stužka, spleteny do copu, pošitého většími a menšími rokajly,
kouřové se stříbřeným průtahem.

Brzy budou další.
A také Vám představím část mé oblíbené kolekce od Kenza.

Přeji Vám krásně barevný, inspirativní podzim ♠

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠