21. října 2010

Nové téma: secese - New topic: Art nouveau


Další kolo meziklubové soutěže mi dalo zabrat.
Secese je samozřejmě úžasné téma, problémem byla podmínka - žádný šperk.


Samozřejmě mne napadlo maminčino sklo, jež je dost secesní samo o sobě.
Ale tohle má být moje práce.

Tak jsem jako základ použila krásnou vázu s litým vzorem
a na něj jsem se pokusila napasovat květinu s lístkem z měděného plechu a drátu.
Ještě to celé připevnit na vázu.
Neustále se mi vkrádala myšlenka na vteřinové lepidlo, ale fuj.


Takže tenší drát a udrátovat v nejužším místě "objímku",
která květenu udrží na správném místě.

Už jen nafotit........
.........a zase vyhrát?
Uvidíme.

Těším se na výrobky kolegyň a kolegů, jak se s úkolem vypořádali.
Secese je prostě úžasná.

Užívejte posledního podzimního sluníčka.
A jde se na dílnu.

Ahoj a tvůrčí práci zdar ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠