1. září 2010

Trampoty

Poslední dobou bojuji s Flerem.
Nebo spíš sama se sebou. Nevím co chci a jak to chci.
Nejdříve jsem si založila nový účet, abych v nicku neměla své rodné E (SharkaE).
Vzniklo z toho neutrální a na věky použitelné AtelierSharka.
Po čase jsem zjistila, že stejně není možné můj původní účet zcela smazat.
Červíček hlohal a hlodal až se dohlodal do stádia, kdy jsem se rozhodla opět vložit zboží na SharkuE (ať už to znamená, co chce).

Toto je lišta obchůdku SharkaE.
Od teď tam budou jen korálkové šperky a dekorace. Trocha drátu a stužek.
Nositelnější, civilnější věci.
Práce, která mě baví a relaxuju při ní.

Toto je lišta obchůdku AtelierSharka.
Najdete v ní autorské, propracovanější, převážně kovové výrobky.
Všechny mé repliky.
To, že jsem před nedávnem naprosto překopala vzhled Atelieru,
na základě rad jedné dámy z etsy.com,
dokonce to přineslo i své ovoce,
ale o tom už se raději rozepisovat nebudu.
Přeji všem krásný sluníčkový den a hodně úspěchů v obchodech všem♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠