9. září 2010

Aromalampa *Badyánka*


Nový kousek v mém obchůdku.
Dlouho jsem přemítala, jak pojednat výrobek na téma Koření, aby měl šanci ve Velké meziklubové soutěži na Fleru.
Rozhodla jsem se pro sadu s olejíčkem, svíčkami, kořením a aromalampou.
Kompletek pro krásné dlouhé relaxační večery nadcházejícího podzimu a zimy.


Lampa má tepaný talířek na svíčku a mističku na vodu.

Celá trochu připomíná dýni.

Dráty dělají zajímavé stíny na okolních zdech.

Líbí se mi, jsem s ní spokojená. Asi jich bude víc.
Nejdříve však musím vyřídit všechny objednávky, jež se za poslední týden nakupily.
A pak jsou přede mnou všechny ty plány. Asi bych si potřebovala vzít dovolenou,
abych stihla vyrobit všechny vysněné šperky a dekorace, kterých mám plnou hlavu.

Přeji Vám všem krásné babí léto ♥

2 komentáře:

  1. Nádherné...snění s vůní! :o)
    Krásný podzim!

    OdpovědětVymazat
  2. Ať je ten Váš podzim také pěkně provoňěný.
    Děkuji za milá slova. Š.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠