16. srpna 2010

Vltava, psi a šampaňské

V sobotu jsme byli na svatbě kamaráda.
Počasí se naštěstí umoudřilo a svatba se povedla.



Po obřadu jsme se přesunuli na loď na Vltavě.
Původní plán byl na lodi poobědvat cestou z Prahy do Nelahozevsi, kde měla proběhnout večerní zábava. Bohužel zvýšená hladina Vltavy cestu neumožňovala, proto jsme obědvali kroužíc mezi pražským jezem a zdymadlem.
Ještě nikdy jsem neměla tak prozkoumané bříško Karlova mostu ;o)


Babička ženicha na lodi Hamburk


Skleničky (z maminčiny produkce) jsem bohužel nevyfotila, napadlo mne to až po zabalení.


Že na svatbu potřebujeme i blahopřání, mne napadlo až v pátek večer. Tak jsem zasedla k počítači, prohlédla sbírku nafocených kytiček, trochu si pohrála s PC a blahopřání bylo na světě.
Novomanželé se tvářili nadšeně, tak snad je skutečně potěšilo.


Novomanželům přejeme do společného manželského života spoustu lásky, porozumění a tolerance.
Věříme, že po 12ti letech snad vědí, jak na to.
Zuzko, Petře, hodně štěstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše zastavení a milá slova ♠